Contacteer ons
Bel ons
+32 (0)2 488 10 00
van maandag tot vrijdag
van 9u tot 16u
Bezoek ons
FOD Binnenlandse Zaken
Leuvenseweg 1
1000 Brussel
Neem contact met ons op
Je vragen zijn belangrijk voor ons en we nemen de tijd om alle verzoeken die we ontvangen te beantwoorden. We horen graag van je!
Heb je onze FAQ al geraadpleegd? Misschien vind je het antwoord dat je zoekt.
We zijn bereikbaar
Via het openbaar vervoer
Trein: station Brussel Centraal ligt op 400m afstand.
Ga de Cantersteenstraat in de richting van de Ravensteinstraat. Rijd ongeveer 200 m door in de Koloniënstraat, sla linksaf de Gentilhommestraat in en blijf op het rechter trottoir tot aan het kruispunt. Het gebouw ligt recht voor je, je hoeft alleen maar de weg over te steken en links van het gebouw naar binnen te gaan, op 1 Leuvenseweg.
Voor trein dienstregelingen, surf naar www.belgiantrain.be.
Tram : lijnen 92 et 94, halte « Park ».
Bus: lijnen 29, 63, 65 en 66 (vanaf station Brussel Centraal).
Metro: halte “Park” (hoek Wetstraat – Koningstraat) (2 min. te voet).
Dienstregelingen en reisweg
- de website van de NMBS of per telefoon op 02 528 28 28 (van 7.00 u. tot 21.30 u.).
- de website van de MIVB of per telefoon op 070 23 2000 (0,30€/min.) (van 8.00 u. tot 19.00 u. op weekdagen, van 8.00 u. tot 18.00 u. tijdens de vakantieperiodes, van 8.00 tot 17.00 u. op zaterdag).
Per fiets
- Fietsenstalling voorzien, ingang Leuvenseweg 3.
- Villo: station “Park” (meer info op www.villo.be).
- Fietsroutes beschikbaar op www.fiets.irisnet.be.
Per auto
- Parking voorzien, reservatie bij contactpersoon.
- Ingang Leuvenseweg 3.
voor personen met beperkte mobiliteit
- Ingang rolstoelgebruikers via hoofdingang,
- hellend vlak aanwezig,
- toegang tot alle verdiepingen met de liften aan het onthaal.
Een klacht over onze dienstverlening?
Elke dag staan de ambtenaren van de Federale Overheidsdienst Binnenlandse Zaken klaar om je te helpen. Ze stellen alles in het werk om je een goede dienstverlening te bieden.
Maar het kan gebeuren dat je niet tevreden bent.
Voor het rechtzetten van fouten kan je steeds terecht bij de ambtenaar die instaat voor de behandeling van je persoonlijk dossier. Krijg je daar geen gehoor, dan kan je op eenvoudige wijze een klacht indienen.